Pogoji poslovanja
S spletno stranjo www.ashvata.si upravlja podjetje Ašvata – Nataša Martinčič s.p.
Spletna knjigarna Ašvata sprejema vaša naročila knjig in jih posreduje založbi Primus, s katero sodeluje – zato od oddanega naročila dalje z vami posluje Založba Primus, ki izda račun za nakup knjig in s katero kot stranka prav tako stopite v pogodbeni odnos.
Plačilo ob naročilu knjig v spletni knjigarni Ašvata boste preko možnosti za plačilo po predračunu izvedli na transakcijski račun Založbe Primus.
Podatki podjetja:
Ašvata – Svetovanje in prevajanje, Nataša Martinčič s.p.
Lučine 47
4224 Gorenja vas
Telefon: 030 41 99 11
e-mail: info@ashvata.si
Podjetje Ašvata ni zavezanec za DDV.
Davčna številka: 73936936
Matična številka: 3493245
Registrski organ: AJPES
Transakcijski račun podjetja Ašvata:
IBAN SI56 10100 00558 58318 (Banka Koper/ Intesa San Paolo Bank)
Transkacijski računi Založbe Primus:
IBAN SI56 3400 0101 6371 990 (Sparkasse d.d.)
IBAN SI56 0288 9026 1787 540 (NLB d.d.)
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja Spletne knjigarne Ašvata so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in s priporočili GZS za e-poslovanje ter določajo:
-
- Nakupovanje
- Načine dostave
- Čas dostave
- Plačilne pogoje
- Cene
- Prednaročila
- Vračilo blaga
- Stvarne napake
- Pritožbe in spore
- Varovanje osebnih podatkov
- Druga določila
Kupec potrjuje, da je seznanjen in se strinja s prodajnimi pogoji.
Naročilo kupca ima značaj pogodbe in zavezuje spletno knjigarno Ašvata, založbo Primus in kupca.
Nakupovanje
Spletna stran www.ashvata.si/spletna-knjigarna obiskovalcem predstavlja program Založbe Primus in njenih partnerjev ter omogoča nakupovanje izdanih knjig.
Po oddaji spletnega naročila boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila z vsemi pomembnimi podatki o naročilu. Ašvata vas prosi, da te podatke skrbno preverite in nam na info@ashvata.si sporočite kakršnokoli nepravilnost pri naročilu.
Naročilo zavezuje podjetje Ašvata, Založbo Primus in kupca ter ima značaj pogodbe. Sama naročila hrani podjetje Ašvata na spletnem strežniku. Naročilo skupaj z računom pa se hrani v prostorih založbe in bo dostopno potrošniku.
Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja Spletne knjigarne Ašvata in da se z njimi strinja.
Opis tehničnega postopka za sklenitev pogodbe:
Pri izbranem izdelku kliknite DODAJ V KOŠARICO. V polju za količino navedite število želenih izvodov knjige oz. kosov izdelka. Če imate kodo za popust, jo vnesite v polje za popust, nato kliknite UNOVČI KUPON. Kliknite NADALJUJ NA BLAGAJNO. Odprlo se vam bo polje NAPREJ NA PLAČILO. V tem polju vnesete vse potrebne podatke. Če kaj pozabite vnesti ali vnesete nepravilno, se bo polje obarvalo rdeče. Pred oddajo naročila preverite vse podatke na zaslonu. Videli boste vaše osebne podatke, vsebino naročila in znesek naročila. Ko boste vse podatke preverili, kliknite gumb STRINJAM SE S POGOJI POSLOVANJA, nato kliknite ZAKLJUČI NAKUP. S tem je pogodba sklenjena.
Načini dostave
Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije. Naročene izdelke dostavimo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje, v roku 15 dni, prevzamete na najbližji Pošti Slovenije.
Naročeno blago je možno prevzeti tudi osebno na sedežu Založbe Primus, vsak delovnik med 9.00 in 15.00 uro.
Hitra in zanesljiva dostava
Vsa naročila sprejeta do 13.00 ure med delovnimi dnevi gredo v izvedbo še isti dan. Ker skoraj vse knjige v ponudbi dobavljamo iz zaloge, boste večino tako oddanih naročil prejeli že v naslednjih 3 dneh.
Pošta Slovenije zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji v najkasneje 3 delovnih dneh, odvisno od kraja vaše pošte. Če menite, da vaše naročilo zamuja z dostavo, nas o tem takoj obvestite na info@ashvata.si ali info@primus.si ali nas pokličite na 07 49 65 505 in za vas se bomo potrudili, da boste v najkrajšem možnem času prejeli naročeno blago.
V primeru prednaročila vam naročene izdelke dostavimo takoj po izidu knjige.
Poštnina
V kolikor v trgovini ne poteka akcija “brezplačna dostava” ali niste kupili izdelka pri katerem je navedena brezplačna dostava, strošek dostave naročenih izdelkov plača kupec:
- za naročila po predračunu poštnina znaša 2,70 € na pošiljko
- za naročila po povzetju je poštnina 3,30 €
- pri naročilih v vrednosti nad 30,00 € sta pakiranje in poštnina brezplačna
Ti pogoji veljajo le za dostavo po Sloveniji. Za dostavo izven Slovenije bomo izračunali dejanske stroške poštnine po ceniku dostavnega servisa.
Za vse knjige naročene v istem dnevu se plačajo stroški poštnine in pakiranja le enkrat.
Plačilni pogoji
Spletna knjigarna Ašvata omogoča nakup blaga s plačilom po povzetju in s plačilom po predračunu. V primeru osebnega prevzema na sedežu založbe Primus je možno plačilo tudi z gotovino ter s kreditno kartico.
Če izberete plačilo po predračunu, vam bo založba Primus na e-mail poslala predračun in ko bo le-ta plačan, bodo naročeni artikli odposlani. Dokler kupnina ni poravnana v celoti, je blago last Založbe Primus.
V primeru plačila po povzetju boste naročilo plačali dostavljavcu Pošte Slovenije ob prevzemu.
Za prednaročila velja le možnost plačila po predračunu.
Cene in popusti
Cene izdelkov in poštnine so izražene v evrih (EUR) in že vključujejo 9,5 % oz. 22 % davek na dodano vrednost.
Prečrtana cena je cena po kateri se artikel prodaja v fizičnih knjigarnah, znižana cena pa velja pri nakupu v spletni knjigarni.
Ašvata lahko spreminja cene le v skladu z Založbo Primus.
Prednaročila
Cena v prednaročilu velja za naročila in plačila, prejeta do konca prednaročniške akcije (datum je vpisan pri opisu artikla).
Artikle iz prednaročila je možno plačati le po predračunu , dostavo pa lahko pričakujete 5 – 10 dni po poteku časa za prednaročilo.
Po izdaji knjig iz prednaročila bo za obdobje šestih mesecev veljala enotna cena (na spletni knjigarni objavljena kot redna cena). V skladu z Zakonom o enotni ceni knjige v tem času knjig ne bo možno kupiti po znižani ceni.
Vračilo blaga
OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:
Kupec ima v primeru pogodb sklenjenih na daljavo vedno pravico, da v 14 dneh podjetju Ašvata sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Po določilih ZVPot, mora potrošnik vrniti blago nemudoma oz. najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije le stroške vračila blaga.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu bodo vsa opravljena plačila vrnjena takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeta plačila se vrnejo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
V primeru poškodovanega blaga kupec v skladu z devetim odstavkom 43d. člena ZVPot odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, kar pomeni, da podjetje Ašvata v primeru vračila poškodovanega blaga ne sme zavrniti vračila prejetih plačil, lahko pa zoper potrošnika nato uveljavlja zahtevek za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
Obrazec za odstop od pogodbe / vračilo blaga
Vrnjeno blago pošljite na naslov: Založba Primus, Brezina 19, 8250 Brežice.
Stvarna napaka
Za skrite oziroma stvarne napake je v veljavi reklamacijski rok, ki ga predpisujejo veljavni pravilniki v Republiki Sloveniji. Gre za napake, pri katerih blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo (npr. zamešane strani v knjigi, prazne strani ipd.). Pri takšni napaki lahko kupec uveljavlja svoje pravice, če obvesti podjetje Ašvata ali Založbo Primus v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Napako mora natančno opisati in podjetju Ašvata ali Založbi primus omogočiti, da stvar pregleda. Ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.
Po 37.c členu ZVPot ima potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim, brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
Ta pravica ugasne s potekom dveh let od dneva, ko je kupec o stvarni napaki obvestil založbo.
Pritožbe in spori
Podjetje Ašvata spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. 07 49 65 505. Pritožbo lahko kupec odda na e-poštni naslov info@ashvata.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje Ašvata ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov. Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. V kolikor to ne bo mogoče, bo spor reševalo pristojno sodišče v Krškem.
Pri spletnem reševanju sporov v zvezi z nakupi prek spleta lahko pomaga tudi platforma za spletno reševanje sporov, ki omogoča alternativne izvensodne oblike reševanja potrošniških sporov.
Varovanje osebnih podatkov
Kupec dovoljuje, da podjetje Ašvata vzpostavi, vodi, vzdržuje in upravlja s pridobljenimi osebnimi podatki. Podatke, ki jih posredujete na tej spletni strani, zbiramo izključno za interne potrebe ali izvedbo naročila. Zavezujemo se, da bomo s podatki ravnali v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS št. 86/2004, 94/2007) ter da bomo vse podatke uporabljali izključno za lastno evidenco in jih v nobenem primeru ne bomo posredovali tretji osebi.
Podjetje Ašvata lahko uporablja osebne podatke posameznikov, ki jih je zbrala iz javno dostopnih virov ali v okviru zakonitega opravljanja dejavnosti, tudi za namene ponujanja blaga, storitev, zaposlitev ali začasnega opravljanja del z uporabo poštnih storitev, telefonskih klicev, elektronske pošte ali drugih telekomunikacijskih sredstev (v nadaljnjem besedilu: neposredno trženje) v skladu z določbami tega poglavja, če drug zakon ne določa drugače.
Za namene neposrednega trženja lahko podjetje Ašvata uporablja le naslednje osebne podatke, ki jih je zbrala v skladu s prejšnjim odstavkom: osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonsko številko, naslov elektronske pošte ter številko telefaksa. Na podlagi osebne privolitve posameznika lahko podjetje Ašvata obdeluje tudi druge osebne podatke, občutljive osebne podatke pa le, če ima za to osebno privolitev posameznika, ki je izrecna in praviloma pisna.
Celotno izjavo o zasebnosti in varstvu podatkov, ki je začela veljati 25. maja 2018, najdete tukaj.
Druga določila
Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.
Vsi tu navedeni pogoji in pravila so zavezujoči za kupca, podjetje Ašvata in Založbo Primus.
V primeru, da se med nakupom pojavijo težave, nas o tem prosimo nemudoma obvestite na elektronski naslov info@ashvata.si ali info@primus.si.



