Nori na stranke!

15,90 14,79

Šifra: 978-953-236-148-3. Kategorija: Oznaki: , ,

Opis

Ravnanje s strankami je eden najtrših orehov tako za menedžerje kot za ljudi, ki delajo v prodaji katerekoli storitvene ali proizvodne dejavnosti in še posebej to velja za delo v maloprodaji. Veliko strokovnjakov meni, da se graditev posla začne ravno pri odnosu do strank.
V knjigi Nori na stranke! nam Ken Blanchard, avtor mnogih uspešnic in eden najbolj vzornih poslovnih voditeljev, razkrije pot do pravilnega ravnanja s strankami. Razloži nam tudi, kako do organizacije, ki bo pravilno ravnala s svojimi zaposlenimi, jih spodbujala k doseganju zastavljenih ciljev in služila kupcem.
Blanchard nam v sodelovanju z Jimom Ballardom in Fredom Finchem razloži, zakaj se uspešen posel začne ravno pri odnosu do strank. Za primer je vzel ameriško družbo Yum!, ki je največje gostinsko podjetje na svetu — je lastnica blagovnih znamk oziroma verig restavracij Kentucky Fried Chicken, Taco Bell, Pizza Hut, Long John Silver’s in A&W Restaurants.
Avtorji knjige Nori na stranke! nam razložijo, kako lahko vsako podjetje, majhno ali veliko, razvije enotno, k zaposlenim in strankam usmerjeno organizacijsko kulturo.

Knjiga je polna praktičnih nasvetov, poudarek pa je na štirih osnovnih korakih:

  • Zastavite si prave cilje – če boste za svoje stranke dobro poskrbeli in oblikovali spodbujajoče delovno okolje, bodo dobički zagotovljeni.
  • Pravilno ravnajte s strankami – določite kaj bi radi, da vaše stranke doživijo, ko pridejo v stik z vašo organizacijo.
  • Pravilno ravnajte z zaposlenimi – uporabite različne strategije: delavce pametno rekrutirajte in izbirajte, urite jih in izobražujte, razvijajte kariere, upravljajte z delovno uspešnostjo in nagrajujte.
  • Vodite na pravilen način – vsega ne morete narediti sami, zato spodbujajte in podpirajte ustvarjalnost vseh zaposlenih.

Načelo Nori na stranke! je učinkovito orodje za delo s strankami, ki ga lahko uporabljajo tako direktorji in srednji menedžment kot osebje, ki je dnevno v stiku s strankami — in spremenijo stvari na bolje, tako zase kot za stranke.

Dodatne informacije

Publisher

Author Of Book

Title Of Book